کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۱۱۴
تاریخ خبر:

استقلال با پیکان به صدر برگشت

استقلال با پیکان به صدر برگشت

استقلال در آخرین بازی نیم‌فصل خود موفق شد با برتری مقابل پیکان حداقل تا روز دوشنبه صدر جدول را در اختیار بگیرد

نیمه نخست سرد و کسل کننده دنبال شد و موقعیت‌های مهم بازی را پیکان خلق کرد. آزاده از سمت راست یک توپ را به روی دروازه ارسال کرد که حامد پاکدل از تعلل یامگا استفاده کرد و با فراری تند و تیز از پشت مدافعان، با سر ضربه‌اش را زد که توپ را حسینی به زیبایی مهار کرد.

در نیمه دوم استقلال بازی را بهتر آغاز کرد. ارسال مهدی پور با ضربه سر رمضانی همراه شد و توپ تا آستانه ورود به دروازه پیش رفت که ناصری آن را از زیر طاق بیرون کشید و راهی کرنر کرد. آبی‌ها یک بار دیگر موقعیت مشابهی را خلق کردند که این بار ضربه سر سهرابیان را ناصری راهی کرنر کرد.

آرمین کار نیمه تمامش را روی همان کرنر تمام کرد. سانتر مهدی پور به مدافع پیش تاخته آبی‌ها رسید و او با یک ضربه سر محکم که دست کمی از یک شوت نداشت، موفق شد توپ را به تور دروازه بچسباند و بالاخره قفل دروازه پیکان را باز کند تا استقلال یک بر صفر پیش بیفتد.

استقلال در ادامه موفق شد به گل دوم هم دست پیدا کند. نریمان جهان در مرکز زمین توپ را از دست داد و امید حامدی فر با یک توپ گیری خوب، پیمان بابایی را صاحب توپ کرد و او با عبور از میان دو مدافع حریف، با زیبایی و با یک شوت روی پا، دروازه ناصری را باز کرد.

پیکان در دقایق پایانی مسابقه دو فرصت فوق العاده متوالی را از دست داد. ابتدا شوت فلاح را حسینی با پا برگشت داد و در ادامه ضربه سر شهیم را دوباره حسینی دفع کرد تا کاپیتان به ناجی تیمش تبدیل شود. خودروسازان بالاخره در آخرین ثانیه‌های بازی موفق به گلزنی شدند. پاس تند بایرامی در دهانه دروازه با قطع توپ امیر شهیم وارد دروازه آبی‌ها شد تا اختلاف کاهش یابد.

در نهایت نیز بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا شاگردان نکونام با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان و پرسپولیس، به صدر جدول رده بندی صعود کنند.

 

کدخبر: ۵۵۲۱۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر