کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۸۷۶
تاریخ خبر:

باخت عجیب سپاهان، نتیجه تکراری استقلال و برد حساس پرسپولیس

باخت عجیب سپاهان، نتیجه تکراری استقلال و برد حساس پرسپولیس

شکست خانگی عجیب سپاهان، تساوی استقلال در سیرجان و برتری تیم 10 نفره پرسپولیس مقابل شمس‌آذر قزوین مهمترین اتفاقات هفته 14 لیگ برتر فوتبال ایران بودند

پرسپولیس با دو گل گئورگی گولسیانی موفق شد شمس‌آذر را شکست داد.

علی نعمتی هم دو مرتبه به ضرر تیمش عمل کرد. یکبار در ابتدای نیمه دوم با انجام خطای هند پنالتی در محوطه جریمه و یکبار دیگر با تکلی خشن در حوالی خط میانی زمین که به دریافت کارت قرمز منجر شد. با این حال نعمتی خوش‌شانس است چون گئورگی گولسیانی جور او را کشید و به‌عنوان مدافع دوبار دروازه حریف را باز کرد تا پرسپولیس مقابل شمس‌آذر قزوین دو بر یک برنده از زمین بیرون بیاید.

دقایقی قبل از این بازی، استقلال در سیرجان مقابل گل‌گهر یک بر یک متوقف شد.  توپ ارسالی ابوالفضل رزاق‌پور در دقیقه 20 ، با ضربه سر مسیح زاهدی وارد دروازه شد و میزبان به گل نخست بازی دست یابد. هر چند مرور تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده بود.

استقلال در آخرین دقیقه نیمه اول به گل تساوی رسید. یامگا از سمت راست حرکتی را آغاز کرد که ضربه او به بدن بازیکن گل گهر برخورد کرد و کمک داور مسابقه به سود این تیم اعلام پنالتی کرد. روی این صحنه نیز تصمیم کمک داور مشکوک و بحث‌برانگیز بود. این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد تا تیم جواد نکونام برای چهارمین بار در پنج هفته اخیر، تن به تساوی دهد.

عجیب‌ترین بازی هفته و شاید کل فصل در اصفهان برگزار شد. جایی که سپاهان سه اخراجی داد و با پذیرش یک گل، مقابل میهمانش یعنی آلومینیوم اراک شکست را پذیرفت.

سپاهان با توجه به توقف استقلال فرصت صدرنشینی داشت اما قدر این موقعیت را ندانست. راز شکست سپاهان را می‌توان در اخراج سه بازیکن این تیم جستجو کرد. 

رضا اسدی در دقیقه 86، برایان دابو در دقیه 87 و محمد کریمی در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده با تصمیم داور اخراج شدند

بازی‌‌های هفته 14 فردا با انجام دو بازی در انزلی و آبادان به پایان می‌رسد اما فعلا استقلال از 14 بازی، 29 امتیاز دشت کرده و صدرنشین است. سپاهان و پرسپولیس یک بازی کمتر دارند و به ترتیب 27 و 25 امتیازی هستند. سپاهان در صورت کسب سه امتیاز بازی عقب‌افتاده خود می‌تواند صدر جدول را از استقلال بگیرد.

 

 

 

 

 

 

کدخبر: ۵۵۱۸۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر