کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۶۹۸۹
تاریخ خبر:

نوجوانان ایران مقابل تیم‌ملی برزیل شگفتی خلق کردند

نوجوانان ایران مقابل تیم‌ملی برزیل شگفتی خلق کردند

تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه شگفت‌انگیز سه بر دو مقابل برزیل را در رقابت‌های جام جهانی زیر 17 سال شکست دهد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که برزیل در پایان نیمه اول با برتری دو بر صفر به رختکن رفته‌ بود و به‌نظر می‌رسید شاگران حین عبدی شکست را پذیرفته‌اند اما با شروع نیمه دوم ورق برگشت و ایران سه بار دروازه برزیل را باز کرد و نهایتا موفق به حفظ نتیجه شد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از صعود شگفت‌انگیز به جام جهانی زیر 17 سال، امروز در اندونزی به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت

بازی بعدی ایران مقابل انگلیس است؛ تیمی که امروز توانست در جدال با نیوکالدونیا به برتری 10 بر صفر دست پیدا کند.

شرح گل‌ها:

ایران صفر - برزیل یک (دقیقه 28: رایان ویتور): کرنر به دست آمده برای برزیل در سمت چپ زمین را لوکاس کامیلو با پاس زمینی به نزدیکیِ پشت محوطه جریمه فرستاد که رایان ویتور بدون مکث و با شوت فنی پای چپ تماشایی تبدیل به گل کرد.

ایران صفر - برزیل 2 (دقیقه 1+45: گل به خودی ابوالفضل زمانی): تعویض منطقه بازیکنان برزیل در میانه زمین را رایان ویتور نگذاشت به بیرون برود و با ضربه سر توپ را به سوزا رساند که در ادامه پاس در عمق این بازیکن مجددا به رایان رسید، اما پس از اینکه رایان قصد یک- دو با لوران داشت، ابوالفضل زمانی از راه رسید و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نتیجه دو بر صفر شود.

ایران 1 - برزیل 2 (دقیقه 54: یعقوب براجعه): ارسال نیما اندرز از سمت راست زمین را مدافعان برزیل به طور ناقص برگشت دادند تا توپ به یعقوب براجعه برسد و این بازیکن پس از حرکت در عرض و شوت زمینی پای چپ شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که توپ پس از برخورد به پای بازیکن حریف تغییر جهت داد و تبدیل به گل شد.

ایران 2 - برزیل 2 (دقیقه 69: کسری طاهری): شروع مجدد استثنایی آرشا شکوری از دروازه به پشت مدافعان برزیل را کسری طاهری با فرار سریع به توپ رسید که شوت پرقدرت زمینی او از بین پاهای گلر حریف رد شد و به تور چسبید.

ایران 3 - برزیل 2 (دقیقه 73: اسماعیل قلی‌زاده): ضدحمله سریع بازیکنان ایران با انتقال توپ از میانه زمین به سمت راست زمین را کسری طاهری بازهم با فرار سریع تبدیل به یک موقعیت جدی کرد که هوشیاری و از خودگذشتی عالی او و پاس در عرض این بازیکن را اسماعیل قلی‌زاده با شوت فنی زمینی تبدیل به گل سوم کرد.

کدخبر: ۵۴۶۹۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر