کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۵۳۱
تاریخ خبر:

راهپیمایی استراتژیک

راهپیمایی استراتژیک

حضور دو فرزند رهبرانقلاب، پاسخ محمد اسلامی به تهدید اسرائیل و تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی دمشق در مراسم روز قدس

هفت صبح|  روز قدس طبق روال هر سال، در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد. اینجا درمورد راهپیمایی روز جمعه 17 فروردین‌ماه بخوانید:

 

راهپیمایی روز قدس تحت تاثیر مسائلی چون طوفان الاقصی و البته حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد. همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نیز برگزار و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران به زادگاهشان برای تشییع و خاکسپاری منتقل شد. البته مراسم تشییع و خاکسپاری شهید زاهدی روز شنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، به منظور اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد. سخنان او در این مراسم مورد توجه قرار گرفت. محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه تأسیسات هسته‌ای ایران، گفت: اسرائیل یک رژیم وحشی است که تابع هیچ ضوابط و مقرراتی نیست؛ و کارش تهدید کردن است.

  

در قطعنامه روز قدس سال 1403 آمده است: به دشمنان این سرزمین هشدار می‌دهیم از هرگونه شیطنت و رویاپردازی برای تضعیف و یا تعرض به این حوزه که خط قرمز ایرانیان است اجتناب ورزیده و بدانند در صورت هرگونه خطای محاسباتی هدف پاسخ‌های قاطع و ویرانگر و مجازات پشیمان کننده مدافعان امنیت و تمامیت ارضی وطن قرار خواهند گرفت. به  آمریکا به‌عنوان متهم اول اداره جنگ غزه و حمایت از صهیونیست‌ها و شراکت در همه جنایات آنها که از همان روز اول عملیات طوفان الاقصی با حضور سیاسی، نظامی و امنیتی در سطوح عالی در کنار رژیم مجعول صهیونیستی رقم خورده است و میلیاردها دلار حمایت مالی و ده‌ها پرواز و کشتی از محموله‌های تسلیحاتی و سامانه‌های نظامی برای تحقق اهداف صهیونیست‌ها گسیل داشته و به دفعات با تلاش‌های پنهان و آشکار از آتش‌بس و ممانعت از توقف جنگ جلوگیری کرده است، هشدار می‌دهیم از پرداخت هزینه‌های بیشتر راهبردی و رسوایی ناشی از شکست و مشارکت در جنایت و نسل‌کشی در غرب آسیا پرهیز و با تجدید نظر در سیاست شیطانی خود برای حمایت و پشتیبانی از جنایتگری‌های رژیم سفاک، بیش از این آبروی مردم آمریکا را قربانی قاتلان زنان و کودکان غزه نکند.

 

میثم خامنه‌ای و مصطفی خامنه‌ای دو فرزند رهبرانقلاب در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند و حضورشان مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

 

ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با بیان اینکه راهپیمایان روز جهانی قدس همان مردمی هستند که در روزهای گذشته قرآن بر سر گرفتند و امروز در خیابان‌های شهرها و روستاهای مختلف از رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری می‌کنند، گفت: یقین داریم این احساس برآمده از قلب‌ها، دل‌ها و فریادها حتما به نابودی رژیم صهیونیستی و اعتلای عزت مردم فلسطین و مسلمین جهان منتهی خواهد شد.

 

 

کدخبر: ۵۵۵۵۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر