کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۳۷۷
تاریخ خبر:

جزئیات مراسم راهپیمایی روز قدس و تشییع پیکر شهدای حمله اسرائیل

جزئیات مراسم راهپیمایی روز قدس و تشییع پیکر شهدای حمله اسرائیل

در مراسم روز قدس در تهران مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه برگزار می‌شود

رمضان شریف رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اعلام کرد : در بیش از ۲۰۰۰ هزار نقطه در کشور راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود. وی با بیان این که امسال روز جهانی قدسی متفاوتی را تجربه خواهیم کرد، اظهار کرد: رمضان شریف با ارائه توضیحاتی در مورد راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس در روز جمعه صبح در سراسر کشور از مساجد اصلی و میدان‌های اصلی شهرها، بخش‌ها و روستاهای کشور به سمت میعادگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

در مراسم روز قدس در تهران مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه برگزار می‌شود و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران به زادگاهشان برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود. مراسم تشییع از میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران انجام خواهد شد و این مراسم ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

 

وی با بیان این که مراسم تشییع و خاکسپاری شهید زاهدی در روز شنبه در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: سخنران اصلی مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود. مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

 

کدخبر: ۵۵۵۳۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر