کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۷۱۱
تاریخ خبر:

آشنایی با انواع جاروبرقی؛ همه چیزی که برای خرید خود نیاز دارید

آشنایی با انواع جاروبرقی؛ همه چیزی که برای خرید خود نیاز دارید

رپورتاژ آگهی| آشنایی با انواع جاروبرقی برای افرادی که می‌خواهند کاربردی‌ترین محصول را خریداری کنند بسیار حائز اهمیت است. از این نمونه‌های متنوع می‌توان به جاروبرقی خانگی و هتلی کسری که هرکدام کارایی خاصی دارند اشاره کرد.

ما در این متن می‌خواهیم رایج‌ترین نمونه‌های جاروبرقی را به شما معرفی کنیم تا با توجه به فضای خانگی یا صنعتی مورد نظر خود کاربردی‌ترین آن‌ها را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات دررابطه‌با انواع جاروبرقی تا انتهای متن با ما همراه باشید.

 

آشنایی با جاروبرقی خانگی و هتلی

 

در مبحث آشنایی با انواع جاروبرقی باید در اولین گروه به جاروبرقی‌های خانگی و هتلی اشاره کنیم. دلیل این موضوع نیز پرکاربردبودن این محصولات است. در واقع همه ما در خانه خود می‌توانیم نوع خانگی این دستگاه را مشاهده کنیم.

 

جاروبرقی خانگی معمولا از تمام نمونه‌های ساخته‌شده از این محصول که در صنایع مختلف یا هتل‌ها کاربرد دارند کوچک‌تر و با قدرت کم‌تر تولید می‌شود. ازطرف‌دیگر به‌دلیل اهمیت نظافت خانه معمولا این مدل از سایر جاروبرقی‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

از آنجایی‌که جاروبرقی خانگی باید توسط افراد در بین اتاق‌ها و سالن جابه‌جا شود این‌ محصول وزن سبکی دارد و قدرت موتور آن نیز برای استفاده در کوتاه‌مدت مناسب است. یعنی شما نمی‌توانید برای مدت طولانی از این جاروبرقی استفاده کنید.

 

در آشنایی با انواع جاروبرقی لازم است با مدل هتلی که اندازه بزرگ‌تری نسبت به نوع خانگی دارند نیز آشنا شوید. این محصولات قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارند و‌ می‌توان بدون نگرانی و‌ به‌صورت روزانه از آن‌ها استفاده کرد تا محیط پررفت‌وآمد هتل در کوتاه‌ترین زمان از تمام آلودگی‌ها پاکسازی شود.

 

جاروبرقی هتلی اندازه خیلی بزرگی ندارد اما معمولا قدرت این‌ محصول زیاد است و می‌توان با استفاده از آن نیاز به استخدام نیروهای خدماتی را کاهش داد. همچین این محصولات صدای کمی تولید می‌کنند تا مشکلی در استراحت افراد ساکن در هتل به‌وجود نیاید.

 

آشنایی با جاروبرقی خانگی و هتلی

 

آشنایی با جاروبرقی صنعتی

 

نوع دیگری از محصولات که در آشنایی با انواع جاروبرقی باید به معرفی آن بپردازیم نمونه صنعتی است. نام این محصولات کاربرد آن‌ها و مکان‌هایی که به این دستگاه نیاز دارند را به خوبی نشان می‌دهد.

جاروبرقی‌های صنعتی را می‌توان از پیشرفته‌ و مجهزترین دستگاه‌های پاکسازی دانست که در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و قابلیت این را دارند تا محیط را از آلودگی‌های مختلف در کوتاه‌ترین زمان پاک کنند.

جاروبرقی‌های صنعتی معمولا قدرت مکش بالایی دارد و در این محصولات شاهد تنوع زیادی هستیم. یکی از بخش‌های مهم این محصول فیلتراسیون آن است که هوای مکیده‌شده را فیلتر و سپس خارج می‌کند. کارایی این بخش به‌خصوص در صنایعی که با مواد شیمیایی سروکار دارند اهمیت زیادی دارد.

با توجه به نقشی که این محصولات در صنایع دارند خرید آن‌ها باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. همچنین این انتخاب باید به‌گونه‌ای باشد که دستگاه برای مدت طولانی بدون مشکل کار کند. برای خرید جاروبرقی مناسب با این ویژگی‌ها می‌توانید به آدرس https://kasra.co.com/ مراجعه کنید.

آشنایی با جاروبرقی صنعتی

آشنایی با جاروبرقی کارواشی

از مشاغل مهمی که سرعت بالا در انجام فرآیند پاکسازی در آن‌ها حرف اول را می‌زند باید به کارواش‌ها اشاره کرد. افراد معمولا ترجیح می‌دهند خودرو خود را به مجموعه‌ای بسپرند که شست‌وشوی ماشین را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد.

 

اهمیت سرعت باعث تولید تجهیزات مختلف در کارواش‌ها شد که یکی از مهم‌ترین این محصولات جاروبرقی کارواشی است. این دستگاه‌ها نیز مانند سایر نمونه‌ها در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید شوند تا هر مجموعه با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین جاروبرقی را انتخاب کند.

 

آشنایی با انواع جاروبرقی در مدل کارواشی برای همه افرادی که در این زمینه فعال هستند ضروری است. از این مدل‌ها باید به جاروبرقی پارکینگی و سایکلونیک یا دیواری اشاره کرد. نصب این دستگاه‌ها و نحوه شست‌وشوی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و افراد باید با آگاهی از این موضوع بهترین محصول را خریداری کنند.

 

آشنایی با جاروبرقی مرکزی

اگر می‌خواهیم آشنایی با انواع جاروبرقی داشته باشیم لازم است جاروبرقی مرکزی که در محیط‌های تجاری و حتی خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد را بشناسیم. این محصول قدرتمند یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات پاکسازی محیط به‌شمار می‌آید.

 

جاروبرقی مرکزی محصولی است که مخزن آن در محیط خارجی مانند پشت‌بام یا پارکینگ نصب می‌شود. سپس ازطریق لوله‌ کشی اتاق و سالن‌های واحدهای آپارتمان یا ساختمان تجاری، اتصال لازم بین محیط و مخزن به‌وجود می‌آید.

 

جاروبرقی‌های مرکزی استفاده راحتی دارند و برای روشن شدن و کار کردن آن‌ها کافی‌است ریموت را فشار دهید. از ویژگی‌های این دستگاه نیز باید به تولید صدای کم، عدم نیاز به جابه‌جایی و تخلیه مخزن در فواصل زمانی بلند اشاره کرد.

 

این محصول برای نصب در مکان‌های مختلف بسیار مناسب است. البته هزینه لوله‌کشی آن احتمالا زیاد شود اما دیگر نیازی به استخدام نیروهای خدمات یا خرید چندین جاروبرقی توسط خانواده‌های مختلف نیست.

 

نکات خرید انواع جاروبرقی

 

حال که به‌طور کلی آشنایی با انواع جاروبرقی پیدا کردیم بهتر است نکات خرید این محصولات را نیز برسی کنیم تا حین خرید آن‌ها با مشکل و تردید در انتخاب مواجه نشویم.

 

جاروبرقی‌های مختلف با قدرت موتور، مکش و جنس بدنه متنوع تولید می‌شوند تا امکان استفاده از آن‌ها در محیط‌های گوناگون به‌وجود بیاید. پس شما باید پیش از هر اقدامی به‌طور کامل نیاز خود را مشخص کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

توجه‌به برند از دیگر نکاتی است که پیش از خرید جاروبرقی باید به آن دقت کرد. در واقع با توجه به اهمیت استفاده از این محصولات، شاهد تولید آن‌ها در برندهای مختلف هستیم. لازم است بدانید همه تولیدکننده‌ها دستگاه‌های باکیفیت به بازار عرضه نمی‌کنند.

 

به همین دلیل نیز خرید این محصول از برندی شناخته‌شده و معتبر توصیه می‌شود. دراین‌خصوص باید گفت جاروبرقی‌های شرکت کسری از باکیفت‌ترین محصولات موجود در بازار هستند. شما می‌توانید جارو برقی مرکزی، خانگی، هتلی، کارواشی و صنعتی مورد نیاز خود را از این مجموعه خریداری کنید.

 

جمع‌بندی

 

اگر به‌دنبال خرید دستگاهی برای پاکسازی خانه یا محل کار خود هستید آشنایی با انواع جاروبرقی برای شما ضروری است. از این مدل‌ها بابد به خانگی، هتلی، صنعتی، مرکزی و کارواشی اشاره کرد.

 

جاروبرقی‌های صنعتی و مرکزی نسبت به سایر مدل‌ها قدرت بیشتری دارند اما نحوه عملکرد آن‌ها بایکدیگر کاملا متفاوت است. از ساده‌ترین مدل نیز باید به جاروبرقی خانگی اشاره کرد. برای خرید این محصولات می‌توانید به مجموعه کسری مراجعه کنید.  

 

 

کدخبر: ۵۵۲۷۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر