کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۳۴۴
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

درباره جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر.

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

The Finals
سازنده: Embark Studios
متوسط امتیاز: 80

Gallery 1

در میان تعداد زیادی بازی چند نفره که سعی دارند از پتانسیل بالای این دست عناوین استفاده کرده و به موفقیت برسند، The Finals یک تفاوت اساسی دارد. سازندگان بازی سعی کرده‌اند با اینکه روی یک شوتر اول شخص کار می‌کنند اما آن را از دید شکل تجربه با تمام آثار مشابه متفاوت طراحی کنند. رویکردی که جواب داده و توانسته به خوبی مورد توجه گیمرها قرار گیرد.

 

A Highland Song
Inkle
81

Gallery 2

فضای بازیسازهای مستقل این روزها به شکل جدی تحت تاثیر جریانی قرار گرفته که طی آن اهمیت دو‌چندانی به روایت و داستان می‌شود. بازی A Highland Song نیز اثری مشابه است و سعی داشته با وجود گیم‌پلی و گرافیک ساده خود اما داستانی تاثیرگذار را روایت کند. اثری که در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

Pizza Ready 
Supercent 
10 میلیون

Gallery 3

آماده‌سازی و تحویل غذا تبدیل به یکی از ایده‌هایی شده که بسیاری از سازندگان بازی‌های موبایلی به سراغ آن می‌روند. در این میان اما Pizza Ready یکی از مطرح‌ترین این دست بازی‌هاست. اثری که به شکل خاص روی این موضوع تمرکز ‌ و سعی داشته گیم‌پلی خود را تا حد امکان به یک شبیه‌ساز نزدیک کند.

 

Undying 
 Vanimals 
74

Gallery 4

اگر از دنبال‌کنندگان ژانر «بقا» باشید، احتمالا انتظار دارید که در اکثر عناوین این سبک شاهد ساختارهای مشابه باشید. بازی Undying اما با اینکه در ژانر بقا تعریف می‌شود اما سعی داشته در تمامی زمینه‌های دیگر رویکردی متفاوت را اتخاذ کرده و داستانی احساسی  را در یک فضای پساآخرالزمانی روایت کند.

 

Melon Maker 
Superbox 
یک میلیون

Gallery 5

اگر به بازی‌های مچ‌تیری که در آنها سه شکل متفاوت را کنار یکدیگر قرار می‌دهید‌ علاقه دارید، احتمالا از Melon Maker هم استقبال می‌کنید. در این بازی همه چیز مثل همیشه دنبال شده و شاهد نوآوری خاصی از دید گیم‌پلی نیستیم. سازندگان بازی تنها به جای قرار دادن شکلات، آب‌نبات یا سنگ‌های قیمتی، ظاهر ساخته خود را با تعداد زیادی میوه همراه کرده‌اند.

 

کدخبر: ۵۵۲۳۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر