کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۰۰۹
تاریخ خبر:

پیکاپ KMC T۸ و سدان برقی EJ۷ اقساطی به بازار می‌آیند

پیکاپ KMC T8 و سدان برقی EJ7 اقساطی به بازار می‌آیند

کرمان‌ موتور دو محصول دیگر خود را شرایطی به بازار فرستاد

هفت صبح| در روزهایی که قیمت قطعات خودروهای مونتاژی به طرز عجیب و غریبی افزایش تعرفه دارند و دیگر چاره‌ای برای خودروساز بخش خصوصی باقی نمانده و مجبور به افزایش قیمت شده است؛ کرمان‌موتور متولی بخش خصوصی خودروسازان چاره‌ای برای این موضوع اندیشیده تا کسانی که نمی‌توانند کل مبلغ یک خودرو را یک جا پرداخت کنند، در نتیجه به خرید اقساطی رو بیاورند تا صاحب خودرو شوند. طبق آخرین شرایط اعلامی کرمان‌موتور، دو محصول این خودروساز یعنی یک پیکاپ و یک سدان برای فروش اقساطی به بازار عرضه می‌شود.

 

شرایط فروش T8 و جی 7

شرکت کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ KMC T8 و سدان برقی EJ7 را اعلام کرده است.بر اساس اطلاعیه کرمان موتور در مورد شرایط فروش اقساطی KMC T8 و EJ7 متقاضیان از ۱۸ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند درخواست خرید خود را برای این دو محصول ثبت کنند .KMC T8  به عنوان پیکاپ دنده دستی کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳ به دست مشتریان می‌رسد و سدان EJ7 هم با مدل ۲۰۲۴ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.قیمت قطعی KMC T8 توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند از طرح فروش اقساطی ۱۸ تا ۳۰ ماه این خودرو استفاده کنند.

گاراژ3

همچنین موعد تحویل KMC T8 90روز کاری اعلام شده است. در این طرح فروش پیش‌پرداخت KMC T8 هفتصد میلیون تومان است. شرایط فروش اقساطی این محصول به شکلی تعریف شده است تا پس از پایان دوره اقساط، باقی بهای خودرو به شرکت پرداخت شود. به عبارت ساده‌تر کرمان موتور KMC T8 را با شرایط فروش منعطف و به نسبت جذابی عرضه خواهد کرد.

 

سدان برقی EJ7 یا همان جک E50A هم با قیمت قطعی یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو در رنگ مشکی عرضه می‌شود و متقاضیان طی ۶۰ روز کاری خودرو را تحویل خواهند گرفت. کرمان موتور شرایط فروش اقساطی ۱۲ و ۲۴ ماهه را هم برای EJ7 در نظر گرفته است. پیش‌پرداخت این سدان برقی وارداتی در طرح فروش کرمان‌موتور یک میلیارد تومان اعلام شده است.

 

مشخصات پیکاپ T8

جک T8 یا پیکاپ KMC T8 به یک پیشرانه یورو 5 چهار سیلندر 2 لیتری مجهز است. این پیشرانه می‌تواند 174 اسب بخاری قدرت را در محدوده 5000 دور بر دقیقه و همچنین 290 نیوتن متر گشتاور را در محدوده 1800 تا 4000 دور بر دقیقه تولید می‌کند. این نیرو توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته به تمامی 4 چرخ خودرو منتقل می‌شود. پیکاپ T8 مجهز به قفل دیفرانسیل بوده و به صورت برقی قابلیت فعال‌سازی دارد.

گاراژ1

مشخصات EJ7

کی ام سی EJ7 نسخه برقی سدان محبوب کرمان موتور، یعنی کی ام سی j7 است که از تابستان ۱۴۰۲ برای بازار ایران معرفی شد. ماشین کی ام سی J7 برقی یک موتور الکتریکی سنکرون مغناطیس دائم به قدرت ۱۹۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر را به عنوان منبع تامین نیروی خود به کار گرفته است.

 

انرژی مورد نیاز این موتور نیز از طریق یک باتری LFP قابل شارژ با ظرفیت 50/1 کیلووات ساعت دریافت می‌شود. این باتری اجازه می‌دهد کی ام سی EJ7 مسافتی در حدود ۴۰۲ کیلومتر را با یک مرتبه شارژ کامل بپیماید. همچنین حدود کمتر از 8/5 ساعت زمان نیاز است تا به کمک برق خانگی، شارژ باتری کی ام سی جی ۷ برقی از ۱۵ به ۱۰۰ درصد برسد. اگر به جایگاه شارژ سریع مراجعه کنید، زمان شارژ باتری از میزان ۳۰ تا ۸۰ درصد تنها حدود ۴۸ دقیقه به طول خواهد انجامید.

 

کدخبر: ۵۶۶۰۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر