کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۹۷۳
تاریخ خبر:

بالا کشیدن قیمت پراید به‌خاطر تصادف با خودروی سوپرلوکس انگلیسی + ویدئو

 بالا کشیدن قیمت پراید به‌خاطر تصادف با خودروی سوپرلوکس انگلیسی + ویدئو

تصادف روزلرویس با یک وانت پراید در تهران سوژه کاربران در فضای مجازی شد

رولزرویس جزو برند‌های ممنوعه به بازار خودرو ایران است، اما در یک ماه اخیر ویدئو‌های زیادی از مدل‌هایی که با پلاک گذرموقت در خیابان‌های تهران تردد می‌کنند، وایرال شده. تصادف رولزرویس ریث در تهران با پراید، فقط یکی از ویدئو‌های پربازدید در هفته‌های اخیر است.

در کمتر از چند ساعت به شکل گسترده‌ای در اینستاگرام و تلگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و طبق معمول شاهد انواع و اقسام شوخی‌ها بودیم. یک نفر نوشته خدا روزی ما صافکار‌ها را جور کرده. یک نفر دیگر به‌خاطر نحوه برخورد روزلرویس با پراید وانت، از پرداخت خسارت راننده خودرو انگلیسی به راننده پراید نوشته و آن یکی از بالا کشیدن قیمت پراید به‌خاطر تصادف با خودرو گرانقیمت انگلیسی گفته.

 

در همین رابطه وبسایت فرارو نوشت: ویدئو تصادف رولزرویس با پراید تقریبا ۱۰ روز بعد ماجرای حمل بار با رولزرویس گوست در تهران منتشر شده است. تصاویری که مربوط به حمل تلویزیون غول‌پیکر روی سقف رولزرویس گوست می‌شود و مثل ویدئو تصادف رولزرویس ریث با پراید به یکی از ویدئو‌های پربازدید در شبکه‌های اجتماعی بدل شده.

 

تصاویر جدید از تصادف رولزرویس و پرایدوانت نشان می‌دهد خودرو گرانقیمت انگلیسی صدمه جدی از ناحیه سپر جلو تجربه کرده و نفرات حاضر در ویدئو با شوخی و خنده از خسارت میلیاردی واردشده به رولزرویس صحبت می‌کنند. رولزرویس ریث و رولزرویس گوست با پلاک گذر موقت در خیابان‌های تهران تردد می‌کنند و طبق قوانین و قواعد واردات خودرو، شانسی برای دریافت پلاک ملی ندارند. واردات خودرو فقط شامل مدل‌هایی با حجم موتور دو هزار و ۵۰۰ سی‌سی به پایین می‌شود و همینجا شاهد روشن شدن تکلیف واردات رولزرویس به ایران هستیم.

 

منبع: انتخاب
کدخبر: ۵۶۵۹۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر