کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۵۰۹
تاریخ خبر:

بیا پایین سرمان درد گرفت| درباره مضحکه کنگره آمریکا و وزیر جوان و همسر بک راست و یامال و برادران کارامازوف

بیا پایین سرمان درد گرفت| درباره مضحکه کنگره آمریکا و وزیر جوان و همسر بک راست و یامال و برادران کارامازوف

سلام به سعید صادقی و فرشاد احمدزاده‌. چه پرسپولیسی!

هفت صبح| ‌می‌خواهم از احساس خودم بنویسم و می‌توانید مخالف باشید اما تصاویر تشویق دیوانه‌وار اعضای کنگره آمریکا به هنگام سخنرانی نتانیاهو مشمئز کننده‌ترین چیزی بود که در یکی دو سال گذشته دیده‌ام. نمایش کاملی از حماقت و چاپلوسی. این که در جایی در این کره خاکی آدم‌هایی باشند که می‌توانند 79 بار برای سخنرانی آدمی مثل نتانیاهو بلند بشوند و کف بزنند. باورنکردنی است. 

 

فکر کنم یکی از پاشنه‌آشیل‌های دولت سیزدهم که موجب حرکت آرا به سمت دکتر پزشکیان شد مسئله فیلترینگ بود. پافشاری بی‌منطق بر این مسئله و کند شدن اینترنت موبایل موجب شد تا همچون بومرنگ این مسئله به کم اقبالی مردم به دکتر جلیلی  دامن بزند. الان باید به دکتر زارع‌پور وزیر پرکار اما بدون اتوریته وزارت ارتباطات بگویند: دیدی نتیجه کارهاتو؟ 

 

همسر دانیال اسماعیلی‌فر در مورد انتقال همسرش به تراکتور جملات انگیزشی  و حماسی خاصی استوری کرده‌اند که می‌شود از فحوای آن فهمید که مشوق این انتقال ایشان بوده‌اند.  کلا همسران بازیکنان فوتبال نقش مهمی در تغییر مسیرهای بازیکنان دارند. اولویت این همسران معمولا حرکت همسرانشان به سمت دریافتی‌ها و دستمزدهای بیشتر است و یا اگر شد مهاجرت به اروپا.

 

اشکالی هم ندارد . هم پول خوب است و هم سفر به اروپا. ولی خب معمولا این گرایش با اصول ستایش شده ورزش قهرمانی و رابطه خاص بازیکن با باشگاه و طرفداران و همین طور تمایل به کسب جام و پیروزی  در تضاد قرار می‌گیرد... حالا همسر محترم دانیال اسماعیلی‌فر این گرایش معمول و مرسوم را با چنان ادبیاتی از موضع بالا طرح کرده‌اند که ...بگذریم. 

 

‌همزمان حسین بادامکی هم به رغم  عملکرد بسیار بد خود و همکارانش  در مسئله نقل و انتقالات بازیکن، ‌یک تصویر کنفوسیوس طور از خود ارائه کرده‌اند و یک استوری گذاشته‌اند درباره این که اگر قضاوت شدی سکوت کن...سکوت نشانه قدرت است نه ضعف! اوکی استاد بادامکی فعلا مقدرات پرسپولیس به شما افتاده و تیمی بسته‌اید که در آستانه آغاز لیگ در بسیاری از پست‌ها ناقص هستید و بنده خدا گاریدو که باید با دستپخت ناشیانه و آماتوری شما در نقل و انتقالات دست و پنجه نرم کند. 

 

آقا خبرآمد که یامال ستاره بزرگ تیم ملی اسپانیا که مهارت‌های فنی‌اش را دیده‌ایم برای فصل آینده 800 هزار دلار از بارسلونا دستمزد می‌گیرد. بعد مقایسه می‌کنیم با رقم دریافتی ترابی از تراکتور و لیموچی از سپاهان و ... چطوری این بازیکن‌ها و ایجنت‌هایشان موفق شدند این ارقام دریافتی مسخره را به فضای فقیر فوتبال ایران بقبولانند. آمار گل و پاس گل این ستاره‌ها طوری است که قاعدتا باید مثلا یک سوم یامال دریافتی داشته باشند نه دو برابر او!

 

‌آقا خبرآمد که انگشتان پای امید عالیشاه هم شکسته و ایشان هم چهار هفته غایب خواهند بود. پس سلام به سعید صادقی و فرشاد احمدزاده‌. چه پرسپولیسی!

 

کوین یامگا پریشب در حالیکه هنوز چشم‌بند بر صورت داشت و با یک چشم بازی می‌کرد پاس گل پنجم استقلال را در یک بازی دوستانه صادر کرد تا دنیای فوتبال را با یک اتفاق عجیب روبه‌رو کند. آیا مجوز بازی او با یک چشم صادر می‌شود؟

 

گئورگی گولسیانی که هفته پیش با مهارتش در نواختن گیتار پرسپولیسی‌ها را شگفت زده کرده بود دیروز هم در پاسخ طرفداران گرجستانی‌اش گفت که شیفته رمان‌های داستایفسکی و بخصوص برادران کارامازوف است!

 

کدخبر: ۵۶۳۵۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر