حامد بهداد در برنامه کافه آپارات در گفتگو با فریدون جیرانی درباره دلخوریاش از پرویز پرستویی گفت: «آقای کمال تبریزی لطف کردند در زمان اکران مارموز از من تعریف کردند؛ برای این که بنده را تشویق کنند بنده را به آنتونی کویین تشبیه کردند؛خیلی متاسفم برای خودم که بعد از آن پرویز پرستویی نامهای نوشت که حامد را به آنتونی کویین تشبیه نکنید؛ تن آنتونی کویین در گور میلرزد؛ فکر میکردم بعدا دلجویی کند اما این اتفاق نیوفتاد».
ببینید | علت دلخوری حامد بهداد از پرویز پرستویی
مهم ترین اخبار
- به وقت پرسشگری؛ هفتصبح به عرصه تحلیل سیاسی وارد شد
- قتل مسلحانه پدر به خاطر دعوا با مادر
- بیوگرافی سید محمود نبویان نماینده مجلس
- حسین کعبی: بهترین مدافع راست تاریخ ایران من هستم، بالاتر از رامین!
- اسامی و نقش بازیگران سریال از سرنوشت 2
- عکس | استایل و تغییر چهره عجیب مهران مدیری در لباس روحانیت
- تهران؛ اول اجرا، بعد مذاکره
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
_user_1615624343
۱۴۰۰/۱/۵
حالا نکنه واقعا فکر کردی که آنتونی کویین
ی؟ حرف حق تلخه نه؟


