در برنامه «دستپخت از شبکه یک صداوسیما» داور مسابقه آشپزی از دختر شرکتکننده پرسیده: با شغل بابات که راننده تاکسیه جلوی دوستات اذیت نمیشی؟!»این سوال، موجی از اعتراضات را در پی داشته است و او ساعتی پیش توضیحاتی در این باره داد و عذرخواهی کرد.
عذرخواهی مجری دستپخت از رانندگان تاکسی را ببینید
مهم ترین اخبار
- ادعای جدید ترامپ درباره پذیرش بازرسیهای گسترده توسط ایران
- دانلود آهنگ ترند اینستا میگم تموم شاعرا برای تو غزل بگن + متن
- نقش چای در کنترل وزن و دیابت / راز فواید چای چیست؟
- ترشرویی میوههای تابستانی
- پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران
- قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
Arash125
۱۳۹۹/۹/۲۳
لابد همه کارکنان سیمای میلی باباشون رانن
ده تاکسی هست؟؟؟


