
مهم: نحوه حضور کارمندان در ادارات از فردا شنبه 29 فروردین 1405 تغییر کرد
ادارات تهران از فردا شنبه 29 فروردین 1405 به شیوه جدیدی سرکار حاضر می شوند.

ادارات تهران از فردا شنبه 29 فروردین 1405 به شیوه جدیدی سرکار حاضر می شوند.

دورکاری و غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاهها ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: از تاریخ ۱۵ فروردین ماه، فعالیت کلیه دستگاههای اجرایی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰لغایت۱۴:۳۰خواهد بود.

استاندار تهران نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی مستقر در استان را تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

دستورالعمل نحوه فعالیت کارکنان دستگاههای اجرایی در شرایط فعلی ابلاغ شد.
تصمیم جدید استانداری درباره دورکاری کارمندان اعلام شد.
ادارات و بانکهای استان اصفهان برای چهارشنبه پنجم آذر ماه دورکار شدند.
خبر خوش برای کارمندان این استان شد
استاندار البرز اعلام کرد: به منظور ارتقای شاخصهای زیستمحیطی، کاهش آلایندههای جوی و صیانت از سلامت عمومی، از روز پنجشنبه هفدهم مهرماه، فعالیت دستگاههای اجرایی استان در روزهای پنجشنبه بهصورت دورکاری خواهد بود.
شورای برنامهریزی استان زنجان با این طرح موافقت کرد تا ادارات دولتی پنجشنبهها به صورت غیرحضوری فعالیت کنند.