کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۶۷۰۲
تاریخ خبر:

عجیب ترین قاب های گوشی

رپورتاژ آگهی | واضح است که قاب گوشی چه کاربردی دارد. این ابزار جانبی به منظور محافظت از تلفن همراه در برابر ضربه، خش و غیره استفاده می شود. قاب یا کاور گوشی، علاوه بر اشکال معمول و شناخته شده اش در قالب های عجیب و با کاربردهای دور از ذهن نیز تولید می شود. در این مقاله، قاب های گوشی عجیب را دسته بندی کرده و برای هرکدام، مثال هایی می آوریم.

قاب های گوش

ی عجیب با هدف سرگرمی

هدف اصلی از تولید قاب هایی به اشکال غیرمتعارف، سرگرمی یا حتی جلب توجه است. این قاب ها با طرح های متفاوت یا شکلی که در دست گرفته می شوند، موجب تفریح و سرگرمی افراد به ویژه کودکان یا جمع های صمیمانه خواهند شد. در ادامه، برخی از آنها را معرفی می کنیم.

قاب گوشی به شکل اسلحه

این قاب، درست مانند یک اسلحه است که گوشی به جای بدنه اصلی و لوله اسلحه درون آن، قرار می گیرد. داشتن ضامن و خشاب این قاب را بسیار شبیه به یک اسلحه واقعی کرده است. در صورت استفاده از این قاب، ممکن است دیگران تصور کنند که اسلحه ای در جیب شماست. اگر این نوع قاب را ترجیح می دهید، بهتر است از محکم بودن آن مطمئن شوید چراکه در هنگام صحبت کردن باید محل خشاب مانند قاب را در دست بگیرید و کنترلی روی خود گوشی نخواهید داشت.

قاب گوشی به شکل اسلحه

قاب گوشی به شکل اسلحه

طرح دست؛ قابی برای ترساندن

یکی از اهداف تولید قاب های عجیب گوشی ، ترساندن افراد است. این قاب به صورتی طراحی شده است که از پشت به نظر می رسد کف دست قطع شده ای به آن چسبیده است. به احتمال زیاد، افرادی که از روبه رو این قاب را می بینند، خواهند ترسید.

قاب گوشی با طرح انواع حیوانات

در سال های اخیر به خصوص با زیادتر شدن علاقه مردم به حیوانات خانگی، قاب هایی به شکل سگ، گربه، پرنده، خرچنگ و حتی حیوانات نادر نیز تولید شده اند. این قاب ها بیشتر موردتوجه کودکان و نوجوانان قرارگرفته‌اند.

قاب هایی برای بازی

برخی از انواع قاب های عجیب گوشی می توانند بازشده و به شکل اسباب بازی هایی مانند ماشین و تانک دربیایند. پشت برخی از آنها نیز بازی هایی تعبیه شده است. یکی از معمول ترین این بازی ها بازی است که در آن با حرکت دادن گوشی باید یک توپ کوچک را به محل خاصی هدایت کرد.

دیگر قاب های گوشی خنده دار

به طور کلی، چسباندن هر چیز خنده دار و عجیبی به قاب گوشی می تواند آن را جالب توجه کند. برخی از معروف ترین ایده ها در این زمینه عبارتند از:

  • طرح ناگت مرغ
  • طرح بینی انسان
  • طرح شکلات
  • طرح بستنی نیمه گاززده
  • طرح بستنی آب شده
  • طرح گوش انسان
  • طرح نیمرو
  • طرح انواع غذا و سالاد
  • طرح پستانک بچه
  • طرح لیوان
  • کپسول قرص

قاب های گوشی عجیب کاربردی

قاب های عجیب، نه فقط به قصد شوخی و جلب توجه بلکه با مقاصد کاربردی نیز می توانند، تولید شوند. شکل این قاب ها همچنان عجیب و جالب است اما در مواقعی می توانند به اصطلاح، کار صاحب گوشی را راه بیندازند. در ادامه، برخی از آنها را بررسی می کنیم.

قابی برای خانم ها

یکی از قاب های عجیب گوشی که خانم ها بیشتر از آن استفاده می کنند، قابی است که داخل آن می توان لوازم آرایشی کوچکی را جای داد. برخی قاب ها نیز در پشت خود این امکان را فراهم می کنند. محفظه های کوچک تعبیه شده روی این قاب ها به خوبی از افتادن وسایل، جلوگیری می کند.

قاب گوشی برای خانم ها

قاب گوشی برای خانم ها

قاب آینه دار

اگر نگران ظاهر خود قبل از قرارهای کاری هستید، این نوع قاب می تواند کمک بزرگ و سریعی به شما بکند. قاب آینه دار از پشت گوشی بازشده و لایه داخلی آن به شکل یک آینه عمل می کند. در نگهداری این قاب باید مواظب بود که فشار زیادی به آن وارد نیاید.

قاب پنجه بکس

یکی دیگر از قاب های عجیب گوشی ، قاب با طرح پنجه بکس است. این قاب به صورتی طراحی شده است که انگشتان فرد به هنگام در دست گرفتن گوشی در حلقه های تعبیه شده در کنار قاب، جای می گیرند. قاب پنجه بکس به ویژه برای افرادی که در مناطقی با آمار بالای سرقت موبایل رفت و آمد دارند، مناسب است.

قاب گوشی پنجه بکس

قاب گوشی پنجه بکس

قابی با کارکرد جعبه ابزار

پشت این قاب، به گونه ای طراحی شده است که می توان انواع ابزارآلات کوچک مانند چند پیچ گوشتی، آچار و غیره را در آن جای داد. این قاب به ویژه برای افرادی که مدام با کارهای فنی سروکار دارند، مناسب است.

قاب اسپری دار

روی این قاب، محفظه کوچکی تعبیه شده است که می توان آن را از مایعات مختلف پرکرده و در مواقع لزوم، استفاده کرد. اصلی ترین مایعی که در این قاب ریخته می شود، الکل و مواد ضدعفونی کننده است که به ویژه در روزهای کرونا، بسیار پرکاربرد هستند. البته، برخی افراد نیز از این ویژگی برای دفاع از خود در شرایط خطرناک استفاده می کنند.

قاب گوشی برای محصلین

نوع دیگری از انواع قاب های گوشی عجیب ، قابی است که پشت آن فرورفتگی هایی برای قرار دادن انواع خودکار، پاک کن، پرگار و دیگر لوازم تحریر، تعبیه شده است. این قاب برای محصلین یا مهندسینی که باید همواره این لوازم را به همراه خود داشته باشند، مناسب است.

قاب باتری دار

یکی از گران ترین انواع قاب های عجیب گوشی ، نوعی است که در خود یک پاوربانک کوچک دارد. این قاب، زمانی که باتری گوشی رو به اتمام است و به پریز برق دسترسی ندارید، درست مانند یک پاوربانک عمل کرده و می تواند گوشی را به خوبی شارژ کند.

سخن آخر

قاب گوشی نه تنها می تواند از گوشی شما در برابر ضربه، فشار و خش محافظت کند بلکه می تواند جنبه سرگرمی، شوخی و بازی نیز داشته باشد. برخی از انواع قاب های گوشی عجیب پا را از این نیز فراتر گذاشته و می توانند کاربردهایی مانند جای دادن انواع وسایل، شارژ کردن، آینه و یا دفاع شخصی داشته باشند.

کدخبر: ۴۴۶۷۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر