کانال تلگرام فرارو با انتشار این عکس نوشت: به دلیل کمبود تخت در بیمارستان رازی اهواز، بیماران در بخش کرونا روی صندلی نشسته اند.

آخرین تحولاتاجتماعیرا اینجا بخوانید.