کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۷۸۰۱
تاریخ خبر:

آشنایی با بهترین منطقه تهران برای زندگی و سرمایه‌گذاری

رپورتاژ آگهی| مناطق مختلفی در شهر تهران وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. منطقه 22 یکی از مناطق به نسبتا جدید تهران است که دارای برج‌ها و پروژه‌هایی است که برای تجربه زندگی مدرن و یک سرمایه‌گذاری پرسود بسیار مناسب هستند. برای آشنایی بیشتر با بهترین منطقه تهران جهت زندگی و سرمایه‌گذاری در ادامه این متن با ما همراه باشید.

منطقه ۲۲ تهران، از لحاظ موقعیت جغرافیایی یکی از زیباترین و بهترین مناطق برای زندگی و سرمایه‌گذاری در غرب تهران محسوب می‌شود. این منطقه به جهت ویژگی‌های خوب از جمله: دسترسی به امکانات رفاهی و گردشگری متعدد، آب و هوای بسیار مناسب جزو مناطق عالی برای زندگی مدرن و آرام است. اگر به دنبال تجربه زندگی کردن در یک مکان مدرن هستید و یا قصد دارید که یک سرمایه گذاری پرسود داشته باشید، قطعا منطقه ۲۲ می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. اما شاید در ذهن خود زمزمه کنید که با این شرایط اقتصادی چگونه می توان برای داشتن یک ملک اقدام کرد؟ پس این مژده را بدهیم که شما می‌توانید به صورت اقساطی در این منطقه واحد دلخواه خود را خریداری کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برای تمام سؤالاتی که در ذهنتان مرور می‌کنید، پاسخی مناسب بیابید.

علت مناسب بودن منطقه ۲۲ برای زندگی و سرمایه‌گذاری

تبدیل شدن منطقه ۲۲ به قطب گردشگری تهران یکی از مهم‌ترین عوامل سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز در این منطقه است. یکی از نکات جالب در مورد منطقه ۲۲ تهران وسعت ۶۲۰۰ هکتاری است که توانسته آن را به بزرگترین منطقه تهران تبدیل کند که تقریباً ۱۳۰۰ هکتار آن شامل فضای سبز است. سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های در حال ساخت این منطقه می‌تواند شما را سال‌ها رو به جلو هدایت نماید به خصوص، برای افرادی که به دنبال افزایش ارزش افزوده ملک در زمان کوتاهی هستند. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده خود می‌گردید، پروژه‌هایی در حال ساخت با نام‌های پروژه نارنجستان ۵، پروژه نیکان و پروژه افق فرتاک جزو مواردی هستند که می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. جالب است بدانید که حتی این پروژه‌ها در بین سرمایه‌گذاران مطرح هم مورد استقبال قرار گرفته‌ است.

شما با سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ تهران می‌توانید واحد‌های خود را با سود بیشتری نسبت به دیگر مناطق تهران به فروش برسانید. در این منطقه پروژه‌های بسیاری در حال ساخت و اجرا هستند که بهره‌‌وری هر یک می‌تواند به صورت تصاعدی ارزش سرمایه‌گذاری شما را افزایش دهد؛ به عنوان مثال می‌توان به بزرگ‌ترین پروژه خاورمیانه یعنی ایران مال، اشاره کرد. افرادی که در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند خاطری آسوده دارند؛ زیرا مطمئن هستند که شروع یک سرمایه‌گذاری آینده دار را زده‌اند.

آشنایی با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۲۲

وسعت مساحت منطقه ۲۲ تهران و پتانسیل‌های خوب آن دلیل پیدایش جاذبه‌های گردشگری و تفریحی در این منطقه شده است. در این بخش شما را با تعدادی از این جاذبه‌ها آشنا می‌کنیم:

پارک جنگلی چیتگر

یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های پایتخت، پارک جنگلی چیتگر است که قدمتی نزدیک به ۶۲ سال دارد. افزوده شدن دریاچه چیتگر به امکانات این پارک سبب شده تا افراد اوقات فراغت به یاد ماندنی را در آن سپری کنند. از دیگر جذابیت‌های این پارک پستی بلندی‌های فراوان آن است که توانسته بر چشم نوازی و جذابیت آن بیافزاید.

باغ ملی گیاه‌شناسی

از دیگر جاذبه‌های بی‌نظیر منطقه ۲۲ تهران، باغ ملی گیاه‌شناسی است که وسعت مساحت آن به ۱۴۵ هکتار می‌رسد. این باغ، یکی از 10 باغ برتر دنیا و بزرگ‌ترین باغ گیاه‌شناسی خاورمیانه محسوب می‌شود. بهترین فصل برای بازدید از این باغ، پاییز است زیرا در این فصل زیبایی آن چندین برابر می‌شود و شما می‌توانید لحظات شادی و انرژی بخشی را در فضای داخلی این باغ سپری کنید.

مجتمع بزرگ ایران‌مال

این مجتمع در سال ۱۳۹۰ تأسیس و به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع گردشی، تفریحی و ورزشی در ایران شناخته شد. امکانات ورزشی این مجموعه شامل: پیست اسکی روی یخ، مسیر پیاده روی و… است. این مجتمع از طبقه همکف تا سوم دارای واحد‌های فعال تجاری مانند: فروش فرش و مبلمان، بوتیک لباس، رستوران‌های زنجیره‌ای و… است. یکی از بخش‌های جذاب این مجتمع، شربت خانه است که تعداد بسیاری غرفه در زمینه محصولات اصیل مانند خشکبار، شیرینی و دسر در این بخش فعالیت می‌کنند.

پروژه‌های جدید منطقه 22 برای تجربه زندگی مدرن

تا اینجای مطلب تقریباً با منطقه ۲۲ تهران آشنا شده‌اید، در این بخش به معرفی بهترین برج‌ها برای تجربه زندگی مدرن می‌پردازیم:

پروژه نارنجستان ۵ تعاونی ابنیه آکام

02

یکی از جدیدترین پروژه‌های ابنیه آکام در زمینه سرمایه‌گذاری، پروژه نارنجستان ۵ است، برای این پروژه با در نظر گرفتن رزومه عالی که دارد آینده‌ای پر سود متصور شده است. پروژه‌های تعاونی ابنیه آکام به جهت خوشنام بودنشان در اولویت قرار دارند، زیرا پروژه‌هایی که ساخت آن به واسطه این تعاونی صورت می‌گیرد به سرعت پیش خرید می‌شوند. تاریخ تحویل این پروژه هم طبق پیش‌بینی انجام شده سال ۱۴۰۵ است. پروژه نارنجستان ۵ از نظر موقعیتی در شمال بزرگراه همت قرار گرفته و فاصله آن تا دریاچه شهدای خلیج فارس ۲ کیلومتر است. از ویژگی‌های پروژه نارنجستان ۵ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن جواز ساخت از ابتدای عضوگیری
  • تعداد کم واحد‌ها
  • واگذاری به صورت ۲ دانگی

سکونت در پروژه نارنجستان ۵ به شما کمک می‌کند تا به دور از شلوغی و ترافیک‌های تهران یک زندگی مدرن و آرام را تجربه نمایید.

پروژه نیکان مروارید شهر

یکی دیگر از پروژه‌های معتبر پذیره‌نویسی در حال ساخت، پروژه نیکان است که در مروارید شهر قرار دارد و تنها پروژه‌ای است که توانسته جواز ساخت پروانه را کسب نماید. با توجه به اینکه مروارید شهر یکی از مناطق رو به رشد است سرمایه‌گذاری به روی این پروژه می‌تواند در آینده‌ای نزدیک برای خریداران و سرمایه‌گذاران ارزش افزوده بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. این پروژه از لحاظ دسترسی به شرح زیر است:

  • فاصله ۵ کیلومتری با دریاچه چیتگر
  • فاصله ۳ کیلومتری با بازار بزرگ ایران‌مال
  • دسترسی عالی پروژه نیکان به اتوبان همت، حکیم و تهران کرج

یکی از مزیت‌های مهم پروژه نیکان این است که افراد با نقدینگی اندک هم می‌توانند صاحب خانه شوند، لازم به ذکر است که مبلغ‌های پروژه نیکان به شکل علی‌الحسابی محاسبه می‌شود.

پروژه افق فرتاک منطقه 22

یکی از پروژه‌های معتبری که در مرحله پذیره‌نویسی و عضوگیری قرار دارد پروژه افق فرتاک است. این پروژه در یکی از بهترین لوکیشن‌های منطقه ۲۲ قرار گرفته که در حال حاضر در مرحله گودبرداری است و زمان پیش بینی برای تحویل این پروژه بین ۴ الی ۵ سال اعلام شده است، در این بخش به تعدادی از امکانات پروژه فرتاک اشاره می‌کنیم:

  • دسترسی پروژه به دریاچه چیتگر و مرکز خرید بام لند
  • دسترسی به مرکز خرید ایران‌مال
  • ۷ کیلومتر تا پارک جنگلی چیتگر

خرید و فروش پروژه افق فرتاک دارای ۳ بخش پرداختی است؛ ابتدا شما مبلغ اول را به عنوان پیش پرداخت، مبلغ دوم را به عنوان اقساط ۴۸ ماهه و پرداختی آخر را به عنوان سند و تحویل انجام می‌دهید.

جمع‌بندی

ما در این مطلب به معرفی بهترین پروژه‌های منطقه ۲۲ تهران از لحاظ ویژگی و موقعیت و… پرداختیم تا شما بهترین انتخاب را برای یک زندگی مدرن و یا یک سرمایه‌گذاری ایمن داشته باشید. اگر شما در این مسیر دچار تردید شده‌اید و یا نیاز به راهنمایی برای انتخاب پروژه‌ها دارید، املاک دیار ۲۲ این افتخار را دارد تا با داشتن مشاورین مجرب، پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما عزیزان در مسیر خرید واحد در منطقه 22 باشد. تیم مشاورین املاک دیار ۲۲ از ابتدای پذیره‌نویسی تا لحظه تحویل پروژه در کنار شما عزیزان است.

کدخبر: ۵۱۷۸۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر