پاکستان اعلام کرد: دور جدید مذاکرات فنی بین تهران و واشنگتن در روزهای آتی برگزار می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: مذاکرات فنی بین تهران و واشنگتن، علیرغم وقفه‌های گاه به گاه، در حال انجام است و مذاکرات فنی در سطح کارشناسی طی روزهای آتی با میانجیگری پاکستان و قطر از سر گرفته خواهد شد.

یکی از بندهای اصلی توافق، ایجاد یک خط ارتباطی مستقیم میان تهران و واشنگتن است تا از بروز مشکلات و سوءتفاهمات جلوگیری شود.