به گزارش هفت صبح، بیست و چهارمین جام لیگ برتر ایران سه هفته مانده به پایان لیگ به نام تراکتوری های تبریز زده شد. 

در پی تعطیلی تمرینات تراکتور، دراگان اسکوچیچ و دستیاران به قله کمال (سهند) صعود کردند و با شال این تیم قهرمانی تبریزی ها را در بالای کوه سهند قهرمانی را تبریک گفتند.

عکس| جشن قهرمانی تراکتور بالای قله کوه سهند

آخرین تحولاتورزشیرا اینجا بخوانید.
منبع: خبرآنلاین