به گزارش هفت صبح، مهدی ترابی مهاجم تیم تراکتورسازی درباره شایعات مذاکره با پرسپولیس درباره حضور در این تیم اظهار کرد: هنوز خیلی برای این حرف‌ها زود است. اصلا چنین چیزی مطرح نیست و نه من با جایی صحبت کردم و نه جایی با من صحبت کرده است. هنوز 7 بازی داریم و خیالتان راحت و من هم قرارداد دارم و امیدوارم این فصل یک قهرمانی خوب به هواداران هدیه بدهیم.

 

تازه‌ترین تحولاتورزشیرا اینجا بخوانید.