کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۲۱۶
تاریخ خبر:

گزینه‌های جانشینی گل‌محمدی و درویش در پرسپولیس

گزینه‌های جانشینی گل‌محمدی و درویش در پرسپولیس

شکست شب گذشته مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا خشم هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت. آنها پس از بازی شب گذشته به تندی از عملکرد اعضای باشگاه انتقاد کردند و خواستار تغییرات شدند.

خبرآنلاین نوشت: به نظر می‌رسد کار رضا درویش و یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به پایان رسیده و به زودی این دو نفر از این تیم جدا خواهند شد. حمیدرضا زیدوند، از مدیران اقتصادی و رییس کمیته استیناف و کمیته انضباطی خانه بزرگ ورزش کشور در کنار حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس و فولاد دو گزینه جدی برای تصاحب صندلی مدیریتی سرخپوشان هستند. از طرفی با توجه به عملکرد ضعیف گل‌محمدی، بحث جدایی او هم وجود دارد و شایعاتی مبنی بر مذاکره با برانکو ایوانکوویچ هم به گوش می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم هم مدعی است با برانکو ایوانکوویچ تماس گرفته و از او خواسته نظرش را درباره مواقع اخیر باشگاه پرسپولیس بگوید اما نتوانسته پاسخ مودر انتظار خود را دریافت کند: «بازی شب گذشته را ندیده است».

در ادامه خبرنگار تسنیم از ایوانکوویچ 69 ساله پرسید آیا مذاکره‌ای با شما در خصوص بازگشت به نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده شده یا خیر که سرمربی پیشین سرخپوشان تهرانی تنها به گفتن جمله "نمی‌دانم…" بسنده کرد. او از پاسخگویی بیشتر به این موضوع خودداری کرد.

برانکو ایوانکوویچ 69 ساله که بین سال‌های 2015 تا 2019 هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و سه قهرمانی در سوپرجام را برای پرسپولیس به ارمغان آورد و در سال 2018 هم این تیم را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برد.

کدخبر: ۵۵۱۲۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • user_hossein

    اینها هوادار واقعی نیستند . پرسپولیس با یحیی جام های متعددی گرفته . پرسپولیس بسی ار چشمنواز بازی میکنه . باخت فدای سر تون ….. یحیا مربی باهوشیه .