هوشنگ میرزایی، مستندساز، که یک ماه گذشته را به دلیل ابتلا به کرونا، در بیمارستان بستری شده و امروز (پنجشنبه ۲۱ اسفند) درگذشت، یک هفته پیش، پستی اینستاگرامی به همراه فیلمی دردناک از خود زیر دستگاه اکسیژن را منتشر کرده بود. او در این پست اینستاگرامی نوشته است:

۱

۱

«به‌خاطر پنج میلیون تومان دستمزد ناقابل و یک ورک‌شاپ یک هفته‌ای، حالا ۲۰ روز است دارم با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنم … این تصویر را که امروز گرفتم، گویای حقیقت تلخی است؛ دستمزد ورک‌شاپ فیلمسازی در هفت شهر به‌خاطر فشارهای بانک و مبلغ پنج میلیون تومان دستمزد، من را به این روز انداخت. نمی‌دانم زنده می‌مانم یا نه، اما دارم می‌جنگم چون همیشه فیلم‌های من و نگاهم ستایش زندگی بوده است. امیدوارم خداوند و دوست‌هایم من را ببخشند، الان که همسرم گوشی‌ام باهاش بود، … با زجر تمام این پست را گذاشتم. این تصویر تلخ و دردناک رنج فیلمسازی و تنهایی من را اثبات می‌کند.»

آخرین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.