صبا: کاوه صباغزاده کارگردان فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی در گفتگو با برنامه صحنه رادیو تهران درباره انتخاب الناز حبیبی به عنوان نقش اول زن فیلمش در جشنواره سی و نهم فیلم فجر گفت: با دو بازیگر دیگر در نقش عماد و طوبی قرارداد داشتیم و به محض اینکه با علی انصاریان قرارداد را در نقش پدر طوبی امضاء کردیم از اینکه در کنار علی انصاریان بازی کنند انصراف دادند.
آنها قائل به این بودند وجهه آنها بالاتر از این است که با وی به عنوان یک فوتبالیست در قاب یک فیلم قرار گیرند تا اینکه در نهایت خانم الناز حبیبی با اعلام اینکه قبلا در پروژهای با علی همکاری داشته بازی در این فیلم را پذیرفت.
در روزهای گذشته و بعد از درگذشت علی انصاریان موجی از ابراز ناراحتی سلبریتی ها در فضای مجازی فراگیر شده بود.
انصراف دو بازیگر بهدلیل همبازی شدن با انصاریان!
تازهترین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.
مهم ترین اخبار
- تقویم تیر ۱۴۰۵ / مناسبت ها و تعطیلی های تیر 1405
- قاب هنری| نیلوفر، صهبا، محمد و نیلوفر رجایی فر
- موسیقی، مازیار را فراموش نکرده
- هزینههای سرسامآور پخت غذای نذری در محرم امسال
- قاب امروز | 36سالگی نجمه؛ عکس خاص ماهور و فرزانه فرنام
- 4 تغییر شکل ناخن که خبر از مشکلات سلامتی میدهند
- مثلث عشقی رضا گلزار و هانیه توسلی و کتایون ریاحی
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
بدون دیدگاه.



