خبرگزاری صداوسیما: علی رضوانی، خبرنگار صداوسیما و مجری بدون تعارف بخش خبری ۲۰:۳۰ به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.
آخرین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.
خبرگزاری صداوسیما: علی رضوانی، خبرنگار صداوسیما و مجری بدون تعارف بخش خبری ۲۰:۳۰ به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید