امیر تتلو کار تازه‌اش را تحویل واحد بازبینی صدا و سیما داد.
به گزارش برترین ها ، امیر تتلو با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت: خوب من اومدم قسمته تامین برنامه ى شبکه ى سوم سیما و بسیار با احترام باهام برخورد شد و ویدئو رو هم تحویل دادم براى باز بینى و شمارمونم گرفتن که خبر بدن پخش میشه یا اتفاق دیگه! راستش من فک میکردم اصلا رام ندن اما هم خیلى با حال و محترم بودند و هم ویدئورو تحویل دادم و هم نامه ى درخواست پخش نوشتم اینه که واقعا ممنونم از مسئولین شبکه سوم سیما.

تازه‌ترین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.