انجمن منتقدان فیلم نیویورک شامل ۵۰ منتقد و روزنامه‌نگار از نشریاتی چون ورایتی، مجله تایم و ونیتی فر فهرست فیلم های برگزیده سال ۲۰۲۰ خود را اعلام کرد.

این فهرست شامل فیلم‌های اکران شده تا پایان ماه دسامبر است و فیلم سینمایی «اولین گاو» ساخته کلی ریشاردت که در جشنواره های تلوراید و برلین به نمایش درآمده بود عنوان بهترین فیلم را از آن خود کرد.

کلوئی ژائو برای فیلم «سرزمین بی‌خانمان‌ها»، بهترین کارگردان لقب گرفت.

دلروی لیندو برای بازی در فیلم «پنج هم‌خون» ساخته اسپایک لی بهترین بازیگر مرد شد و سیدنی فلنیگان هم با درخشش در فیلم «هرگز، به ندرت، گهگاه، همیشه» ساخته الیزا هیتمن بهترین بازیگر زن لقب گرفت. فیلمنامه «هرگز، به‌ندرت، گاهی، همیشه» از نظر این منتقدان بهترین فیلمنامه سال سینما شد.

آخرین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.