در برنامه «دستپخت از شبکه یک صداوسیما» داور مسابقه آشپزی از دختر شرکتکننده پرسیده: با شغل بابات که راننده تاکسیه جلوی دوستات اذیت نمیشی؟!»این سوال، موجی از اعتراضات را در پی داشته است و او ساعتی پیش توضیحاتی در این باره داد و عذرخواهی کرد.
عذرخواهی مجری دستپخت از رانندگان تاکسی را ببینید
مهم ترین اخبار
- قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵
- قالیباف دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد/ دلیل سفر ناگهانی هیئت مذاکره کننده به عمان چیست؟
- عشق میان دو جغرافیای فرهنگی
- بیوگرافی هانا دختر مهران غفوریان بازیگر سریال کلاغ
- معرفی فیلم هندی میدان
- بازار کالاهای لوکس ایران در آستانه یک چرخش تاریخی
- روز مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب تعطیل رسمی اعلام شد + جزئیات
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
Arash125
۱۳۹۹/۹/۲۳
لابد همه کارکنان سیمای میلی باباشون رانن
ده تاکسی هست؟؟؟


