پخش سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری از امشب (سه‌شنبه چهارم آذر) از شبکه سوم سیما آغاز می‌شود.

با پایان پخش سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری، از امشب سریال تلویزیونی «شرم» به کارگردانی احمد کاوری روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

ابوالفضل پورعرب، مرحوم سیروس گرجستانی، فاطمه گودرزی و اردلان شجاع‌کاوه در این سریال جلوی دوربین رفته‌اند.

سایر اخبارفرهنگیرا از اینجا دنبال کنید.