مهران مدیری ساعتی پیش به دلیل ناراحتی معده راهی بیمارستان شد.
به گزارش خبرآنلاین، مهران مدیری که ظهر امروز در یک نشست خبری حضور یافته و از حضورش در عرصه تبلیغاتی خبر داده بود، ساعتی پیش راهی بیمارستان شد.
درحالی‌که برخی رسانه‌ها از حضور این مجری و برنامه‌ساز تلویزیون در بیمارستان به دلیل عارضه قلبی خبر داده بودند همسر مدیری با انتشار یک استوری نوشت: هیچ اتفاقی نیافتاده؛ ناراحتی معده بوده و بیمارستان بستری نیستند.

برای پیگیری اخبارفرهنگیاینجا کلیک کنید.