باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خبرنگار صدا و سیما که در این مدت گزارش‌های متعددی درباره کرونا تهیه کرده بود، به این بیماری مبتلا شد.
تست کرونای حسینی بای خبرنگار صدا و سیما، مثبت اعلام شد.
حسینی بای بارها گزارش‌های مختلفی را در مکان‌های شلوغ و پرخطر در خصوص بیماری کرونا و با هدف اطلاع رسانی به مردم درباره این بیماری تهیه کرده بود.

سایر اخبارفرهنگیرا از اینجا دنبال کنید.