روزنامه کیهان نوشت: یک شبکه به‌دلیل بی‌اعتنایی مخاطبان در آستانه تعطیلی قرار گرفت.

شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای که از آمریکا برنامه پخش می‌کند، به‌دلیل کمبود آگهی و ریزش مخاطب، از مخاطبان دائمی‌اش که در آمریکا زندگی می‌کنند تقاضای کمک مالی کرد و در عین حال وعده داد در صورت تامین نشدن بودجه و کمبود آگهی، به روی اینترنت خواهد رفت.

حمید شب‌خیز مدیر این شبکه ورشکسته، به امید درآمد بیشتر سال‌ها به مجیزگویی اشتغال داشت.

شب‌خیز و همسر وی در بهار ۹۸ وقوع سیل در ایران را نتیجه قهر طبیعت علیه مردم ایران در اثر سر دادن شعار مرگ بر آمریکا توصیف کردند!

آخرین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.