در پی اظهارات جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم «من دیه‌گو مارادونا هستم» سخنگوی شورای صنفی نمایش توضیحاتی را ارائه کرد و به این تهیه‌کننده پاسخ داد.

غلامرضا فرجی به ایسنا، گفت: فیلم «من دیه‌گو مارادونا هستم» از تاریخ ۹ اردیبهشت‌ماه اکران شده و تا روز ششم خردادماه اکرانش ادامه داشته است؛ یعنی دقیقا چهار هفته نمایش داشته است.

وی اضافه کرد: تعویض فیلم براساس آیین‌نامه شورای صنفی نمایش و کف فروش سرگروه آن بوده است، ضمن اینکه هر تهیه‌کننده یا توزیع‌کننده‌ای که می‌خواهد فیلمی را در هر سینمایی اکران کند، قطعا از موقعیت سینما، زمان اکران و حتی کف فروش با خبر است.

فرجی تأکید کرد: شورای صنفی نمایش براساس آیین‌نامه خود عمل کرده و هیچ تخلفی مرتکب نشده است. علاوه بر این اگر کف فروش سرگروه زندگی حتی ۱۰ میلیون تومان باشد، فروش فیلم نامبرده باز هم ۳۰ تا ۴۰ درصد پایین‌تر از کف فروش بوده است.

به گزارش ایسنا، در پی تعویض فیلم «من دیگو مارادونا هستم» جواد نوروزبیگی این تصمیم شورای صنفی نمایش را تخلف دانسته بود.

تازه‌ترین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.