برترین‌ها: بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در حساب کاربری خود در توئیتر از ممنوع‌الکاری کاوه یغمایی، خواننده راک خبر داد.
او در توئیتر خود نوشت: موسیقی راک مهر ممنوعیت را در دو سال گذشته روی خود دارد. دلیل؟ هیچکس نمیداند… آرتیست‌های راک افسرده و افسرده‌تر شده‌اند و برخی رفته‌اند و برخی هم مانده اند و میجنگند و پیرتر می‌شوند… متن خبر: کاوه یغمایی هم ممنوع الکار شد.

سایر اخبارفرهنگیرا از اینجا دنبال کنید.