محمد علیزاده خواننده پاپ ، پس از مدت ها تک آهنگ جدیدی با نامه " همینه که هست" را منتشر کرده است.
این قطعه با ترانه «مهرزاد امیرخانی»، تنظیم «میلاد ترابی» و آهنگ و صدای «محمد علیزاده»، آخرین اثر این هنرمند است که ساعاتی پیش از «تماشاخانه» منتشر شده است.
به گزارش موسیقی ما ، وی در کنسرت ساری خود با اعلام خبر انتشار این آهنگ گفت : آهنگ جدیدم را با اجازه‌ی مادر مرتضی پاشایی و روح بزرگ مرتضی منتشر می‌کنم

آخرین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.