برترین‌ها: شهیار قنبری، ترانه‌سرای «بوی عیدی» ⁩ فرهاد مهراد به اجرای ⁧بنیامین⁩ در ⁧دورهمی نوشت: آقای بنیامین بهادری به شکل گستاخانه و بی شرمانه‌ای در متن ترانه دست می‌برد و هر چه دم دستش است را ول میکند در متن ترانه: بوی لنگه کفش، بوی جارو، بوی دمپایی…
‏اجرای ⁧فرهاد مهراد⁩ در این اثر مقدس است. بنیامین و بقیه‌ای که بدون اجازه این اثر را می‌خوانند و حتی در متن آن دست می‌برد، انگار ترانه «گل پری جون» می‌خوانند!
برای مهران مدیری متاسفم…
سرزمین ما جای پژوهش و تحقیق نیست.

برای پیگیری اخبارفرهنگیاینجا کلیک کنید.