با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و همکاری شهرداری تهران از ۸ فروردین، کنسرت‌های آنلاین، ویژه برنامه (نوروزخانه) در برج میلاد آغاز می‌شود.
این کنسرت‌ها به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR از ساعت ۲۱ به روی صحنه می‌رود.
این کنسرت‌های دیشب ، با اجرای گروه «حاجیلیتو» به سرپرستی امید حاجیلی در برج میلاد آغاز شد.
در اولین اجرا از اجراهای نوروزخانه شب گذشته امید حاجیلی در برج میلاد و در مقابل صندلی‌های خالی به روی صحنه رفت و با اجرای قطعات مشهور و محبوب خود شب خاطره انگیزی را برای مخاطبان در منزل مانده اجرا کرد.
این هنرمند در ابتدا ضمن تبریک سال نو به مخاطبان، از آنها خواست: برای اینکه اجرایی پر انرژی را با هم تجربه کنیم لطفا خودتان را در سالن تصور کنید و از تشویق و دست زدن کوتاهی نکنید.
این هنرمند در اجرای شب گذشته خود قطعات مجنون،تردست،ربابه،ای داد بیداد،باریکلا عاشق من شدی، چشم‌های مستت، گل باغمی‌ تو (قطعه لری - کردی) و دلبر را اجرا کرد.

برای پیگیری اخبارفرهنگیاینجا کلیک کنید.