بخش مهم صحبتهای ارسلان کامکار درباره مشکلات مشکل ارکستر سمفونیک تهران را برایتان از قول ایسنا نقل می‌کنیم:
نوازندگان خوب معمولا در ارکسترها نمی‌نوازند؛ زیرا پول کافی به آنها نمی‌دهند و حقوقشان به گونه‌ای است که مجبورند در کنار کار در ارکستر، سه جای دیگر هم کار کنند. زمانی که نوازنده مجبور به کار در سه جای دیگر باشد، وقتی برای تمرین ارکستر نخواهد داشت و کیفیت اجرا پایین می‌آید.وقتی تمرینمان در ارکستر سمفونیک تمام می‌شد برای تدریس می‌رفتیم و تا ساعت هشت شب درس می‌دادیم، حتی بعضی از نوازندگان مسافرکشی هم ‌می‌کردند.

تازه‌ترین تحولاتفرهنگیرا اینجا بخوانید.