سینما: سینما رادیوسیتی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین سینماهای ایران بود که توسط حیدر غیایی طراحی و در ۲۷ شهریور ۱۳۳۷ افتتاح شد در سال ۵۷ تعطیل شد. در بهمن ماه ۱۳۹۶، ساختمان سینما پس از بررسی کارشناسان سازمان میراث فرهنگی در فهرست آثار ملی قرار گرفت.مالکیت این سینما پس از انقلاب به بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل شد و حال گویا این بنا توسط بنیاد شهید به شخص دیگری فرخته شده و زمزمه‌های تخریب این سینما شنیده می‌شود.

سایر اخبارفرهنگیرا از اینجا دنبال کنید.