روزنامه خراسان می‌نویسد: بهنام بانی حدود دو سال پیش قطعه‌ای به نام «قرص قمر» منتشر کرد که مشهورترین آهنگش هم شد؛ قطعه‌ای شاد و ریتمیک که وجه تسمیه‌اش این بیت بود: «عاشق و در به درم، تویی قرص قمرم/ زده امشب به سرم که دلت رو ببرم». جالب این که ترانه این قطعه، تنها چهار بیت و مضمونی به شدت کلیشه‌ای دارد اما به واسطه موسیقی شاد و ریتمیکش در دل مخاطب عام جا باز کرد. حالا بانی بعد از دو سال، تک آهنگ دیگری در ادامه همین قطعه و با ملودی‌ مشابه منتشر کرده است که «قرص قمر ۲» نام دارد!

این قطعه قرار است یکی از قطعات اولین آلبوم رسمی این خواننده باشد اما نکته عجیب در این قطعه، نوع خلاقیتِ به کار رفته در آن است که در میانه آهنگ، توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند: «خانم‌ها! آقایان! صدای ما رو می‌شنوید از اولین آلبوم رسمی بهنام بانی»! و در ادامه کف و سوت حضار که با موسیقی ترکیب می‌شود!

برای پیگیری اخبارفرهنگیاینجا کلیک کنید.