ناوگان هوشمند اتوبوسهای بدون راننده سال آینده در سوییس شروع به کار خواهد کرد. این برنامه به صورت آزمایشی و برای بررسی بیشتر عملکرد خودروها در ترافیک شهری اجرا میشود.
به گزارش برترین ها، حرکت به سوی فناوری خودروهای خودران در سطح جهانی ادامه دارد. انتظار میرود اتوبوسهای بدون راننده بهار سال آینده در سوییس شروع به کار کنند.
این کار به عنوان بخشی از یک برنامهی آزمایشی دوساله برای ارزیابی عملکرد خودروهای بدون راننده در ترافیک روزمرهی شهری انجام میشود. ظرفیت این اتوبوسها ۹ نفر خواهد بود و به عنوان اولین خودروهای خودران در عرصهی حملونقل عمومی به صورت آزمایشی استفاده خواهند شد.
تازهترین تحولاتدانش و فناوریرا اینجا بخوانید.



