wechatرو فیلتر کردید، فیسبوک اومد ، فیسب
وک رو فیلتر کردید ، توییتر اومد ، توییتر
هم فیلتر کردید، تلگرام و اینستا اومدند
، حالا هم تلگرام و احتمالا در پروژه بعدی
اینستاگرام رو هم فیلتر کنید، سوال اینجا
ست… بعدی و بعدیها هم می آیند، تا کی و کج
ا میخواید این بازی مسخره رو ادامه بدید؟
اینهمه ازادی و کجا دلم جا بدم هیچ چیز در
اینجا اجباری نیست همه چیز درکمال ازادی?
اگه مسولین یک هزارم از وحشتی که از تلگرا
م داشتن از خدا داشتن دیگه مشکلی وجود ندا
شت
پاوول دورف موسس تلگرام دربیانیه ای ضمن ا
علام استارت سیستم بلاک چین فیلترینگ تلگر
ام راغیر ممکن خواند وفیلترتلگرام درایران
راشایعه خواند. تلگرام درایران۳۱میلیون ک
اربرفعال دارد@Donyaemaa
اینم یه کلک دیگه برای اینکه ذهن مردم رو
از دلار دور کنن
اگر با فیلتر تلگرام تمااااممشکلات مملکت
حل بشه و همه چیز گل و بلبل بشه که خیلی
عالیه ما هم استقبال میکنیم.اصلا لعنت بر
کسی که مخالف فیلتر باشه…
مگه خوابشو ببینید که بریم سراغ اپلیکیشن
ایرانی.اینهمه اپلیکیشن.قحطیه مگه؟همونطور
که از وایبر و وی چت اومدیم تلگرام حالا
هم میریم یه اپلیکیشن دیگه.کاری نداره.تاز
ه فیلتر شکنم هست??
واقعا هيچ مشكل ديگري وجود ندارد كه فقط ب
ه دنبال اين چيزاي پيش پا افتاده هستيد ؟
همون بلایی رو که مافیای خودرو سر خودروی
ایرانی و مصرف کننده ایرانی آوردن را مافی
ای شبکه و اینترنت و نرم افزار دولتی سر ا
پلیکیشن های ایرانی و کاربران می آورند
فیلتر نمیشه کرد تلگرامو تکنولوژی بلاک چی
ن نمیزاره
از بیکاریه که مردم به سراغ تلگرام میرن.س
رشون رو با تلگرام گرم میکنن تا بدبختیا ی
ادشون بره.اون رو درست کنید وگرنه اینو فی
لتر کنید میرن سراغ یه برنامه دیگه مثل وا
تس اپ و ….
داریم برميگردیم به دوران غار نشینی یهو ا
ینترنت رو هم قطع کنید
من شخصا شده کفتر کاکل به سر معین رو ازش
بگیرم با اون نامه بفرستم، ولی پیام رسا
ن داخلی رو نصب نمیکنم.》مهاجر《
زهی خیال باطل!!! چرا تصور میکنن با فیلتر
تلگرام، مردم به پیام رسان های داخلی اعت
ماد پیدا میکنن؟!
نه که هیچکس فیلتر شکن نداره ??
تلگرام رافیلتر کنید مردم میرن سراغ یه پی
ام رسان خارجی بروزتروبهتر هرکارکنید سراغ
سروش و……. نمیان
ولی خوبی فیلتر شدن تلگرام اینه که بلافاص
له بعدش تمام مشکلات بیکاری و فقر و فساد
و دلار و ریزگرد و اعتراضات حل میشه که هی
چ, تمام مشکلات خاور میانه و تحریم و احتم
ال جنگ و خشکسالی هم از بین میره
میگن وقتی توی سروش پیام میفرستی، دو جا ت
یک میخوره… یکی فردی که براش فرستادین و ی
کی هم توی مرکز کنترل برادران سخت کوش سرو
ش???