همراه اول و نوکیا برای ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه در ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز دوشنبه (۱۲ تیرماه) همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه و نوکیا به عنوان وندور اول LTE در جهان، برای شناخت، توسعه و پیاده سازی نسل پنجم تلفن همراه(۵G)، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
در این مراسم که مدیرعامل همراه اول، مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای شرکت نوکیا و جمعی از مدیران همراه اول و نوکیا حضور داشتند، این دو شرکت تفاهم کردند طی مدت تفاهم نامه، مسیر ۵G در ایران را با هم جلو ببرند .
با تفاهم صورت گرفته با شرکت نوکیا که طبق گزارش Dell'Oro's وندور برتر LTE در سال ۲۰۱۷ است، مشترکین همراه اول خواهند توانست اینترنت ۵G را همگام با کشورهای پیشرفته تجربه کنند.
همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه (در هر دو حوزه مکالمه و اینترنت همراه) و اولین ارائه دهنده اینترنت نسل ۴.۵ تلفن همراه در کشور، هم اکنون ۹۷۵ شهر را تحت پوشش نسل ۳ و ۷۳۵ شهر را تحت پوشش نسل ۴.۵ تلفن همراه قرار داده است و با این اقدام همچنان پیشرو بودن خود را در ارائه آخرین فناوری ها، ادامه می دهد.
تفاهمنامه همراه اول و نوکیا برای ارایه اینترنت ۵G در ایران
آخرین تحولاتدانش و فناوریرا اینجا بخوانید.
مهم ترین اخبار
- ادعای جدید ترامپ درباره پذیرش بازرسیهای گسترده توسط ایران
- دانلود آهنگ ترند اینستا میگم تموم شاعرا برای تو غزل بگن + متن
- نقش چای در کنترل وزن و دیابت / راز فواید چای چیست؟
- ترشرویی میوههای تابستانی
- پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵
- احتمال تعطیلی سه روزه تهران
- قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
haft-sobh
۱۳۹۶/۴/۱۲
جهت اطلاع مردم سرزمینم، ۴٫۵G اصلا وجو
د نداره. بعد از ۴G کلاس ۵G هست.
saied
۱۳۹۶/۴/۱۲
نسل 4.5 بی معنی هست و همچین نسلی نداریم
یا نسل 4 یا نسل 5 می شه
majidbolhasani
۱۳۹۶/۴/۱۲
داداش اخبار رو یا اشتباه بهتون میرسونند
یا اینکه شما اشتباها عمدی مینویسید توی ا
ینترنت 3G و 4G و 4,5G خارج از بحص دو سه
سالی که رایتل اینترنت در پیتی 3G داشت ار
ائه میکرد ولی ایرانسل همیشه اولین ارائه
دهنده بوده و توی اینترنت پیشتاز هست الان
به هرکی میگی اینترنت میگه اگه خطت همراه
اوله یه ایرانسل هم بگیر بنداز توی گوشیت
واسه اینترنت چون از همه لحاظ بهتره.



