امروز هشتمین سالگرد روز ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقهمندان با تشکیل صفهای طولانی در برابر فروشگاههای اپل و شرکت AT& T در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را میخرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود که شاید برای آن روزها یک هدفگذاری جاه طلبانه بوده ،اما بعد از هشت سال ، فروش آیفون ۶ به رکورد ده میلیون دستگاه در سه روز اول رسید.
سایر اخباردانش و فناوریرا از اینجا دنبال کنید.



