سخنگوی شرکت مخابرات ایران از احتمال استفاده از کیوسک های تلفن عمومی برای وای فای خبر داد.
داود زارعیان در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: استفاده از تلفنهای همگانی در حال حاضر در کشور به حداقل رسیده و بر همین اساس طی سالهای گذشته هر سال تعدادی از این کیوسکها از سطح شهرها جمعآوری شده است اما درنهایت شرکت مخابرات ایران در این خصوص به این نتیجهگیری رسیده که این کیوسکها حفظ شوند و در نهایت در کاربری آنها تغییراتی ایجاد شود.
او با بیان اینکه در حال حاضر در سطح کشور بیش از 167 هزارکیوسک تلفن عمومی فعال است، ادامه داد: اگرچه روند توسعه کیوسکهای تلفن عمومی کم شده اما تعداد آنها طی یک سال گذشته کاهشی پیدا نکرده است و براساس کاربریهای جدیدی که قرار است برای آنها تعریف شود سیاست فعلی مخابرات حفظ این کیوسکها محسوب میشود.
استفاده از کیوسک تلفن عمومی برای وایفای شهری
آخرین تحولاتدانش و فناوریرا اینجا بخوانید.
مهم ترین اخبار
- نقطه ضعف متولدین هر ماه | بدترین عادتها و رازهای تاریک شما چیست؟
- خبر خوش برای کارمندان / حساب این افراد 7,000,000 تومان شارژ شد
- بیوگرافی بازیگران سریال سرخدار
- مستربین تولد ۷۱ سالگیاش را با یک تم جذاب جشن گرفت + عکس
- تصویر منتشر شده از الناز شاکردوست به مناسبت تولد 42 سالگی اش
- خدمات رایگان حمل و نقل عمومی در مراسم تشییع رهبر شهید
- معرفی سریال دشمن سلطنتی من | یک درام کره ای در ژانر کمدی و عاشقانه + بیوگرافی بازیگران
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
editor
۱۳۹۳/۱۰/۲۱
پس چند تا؟
editor
۱۳۹۳/۱۰/۱۹
اصلاح شد. 167 هزار
amirds
۱۳۹۳/۱۰/۱۹
dar kole keshvar faghat 167 ta .??? :l



