سخنگوی شرکت مخابرات ایران از احتمال استفاده از کیوسک های تلفن عمومی برای وای فای خبر داد.
داود زارعیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استفاده از تلفن‌های همگانی در حال حاضر در کشور به حداقل رسیده و بر همین اساس طی سالهای گذشته هر سال تعدادی از این کیوسک‌ها از سطح شهرها جمع‌آوری شده است اما درنهایت شرکت مخابرات ایران در این خصوص به این نتیجه‌گیری رسیده که این کیوسک‌ها حفظ شوند و در نهایت در کاربری آن‌ها تغییراتی ایجاد شود.
او با بیان این‌که در حال حاضر در سطح کشور بیش از 167 هزارکیوسک تلفن عمومی فعال است، ادامه داد: اگرچه روند توسعه کیوسک‌های تلفن عمومی کم شده اما تعداد آن‌ها طی یک سال گذشته کاهشی پیدا نکرده است و براساس کاربری‌های جدیدی که قرار است برای آنها تعریف شود سیاست فعلی مخابرات حفظ این کیوسک‌ها محسوب می‌شود.

آخرین تحولاتدانش و فناوریرا اینجا بخوانید.