فیس بوک از آیتم مرور سال عذر خواهی کرد.
یک هفته ای است که آیتمی در شبکه فیس بوک وجود دارد که مجموعه عکس های مربوط به هر کاربر که بیشترین لایک را خورده اند تحت تیتر مرورسال و با عبارت : سال فوق العاده ای بود ممنون از اینکه بخشی از آن بودید "به شکل اتوماتیک برای کاربرها تگ می شود.حالا یک طراح وب به نام اریک مایر در وبلاگ خود نوشته سالی که گذشت ممکن است برای ما پر از شکست بوده باشد.طلاق، از دست دادن کار یا عزیزانمان. چطور فیس بوک سرخود عکس های این اتفاقات را باردیگر و بدون اجازه ما وبا چنین جملاتی جلوی چشمان ما می آورد؟
سایر اخباردانش و فناوریرا از اینجا دنبال کنید.



