دیجیاتو نوشت: ایلان ماسک در توییتی گفته استارلینک برای ارائه خدمات در ایران، خواستار معافیت از تحریمها میشود. اما باید منتظر اینترنت ماهوارهای استارلینک در کشورمان باشیم؟
هر چند وقت یکبار خدمات اینترنت ماهوارهای استارلینک به کشور جدیدی راه پیدا میکند، با این حال تا به امروز کاربران در ایران نتوانستهاند آن را تجربه کنند. اما حالا مدیرعامل اسپیس ایکس، ایلان ماسک گفته این شرکت برای ارائه خدمات استارلینک در کشورمان، درخواست معافیت از تحریمها را خواهد داد.
تازهترین تحولاتجهانرا اینجا بخوانید.



