پس از فوت ملکه الیزابت دوم، رقابت‌های لیگ برتر به مدت یک هفته برگزار نشد و به دلیل عدم وجود نیروهای امنیتی کافی، چند دیدار اروپایی و سه دیدار از هفته پیش روی لیگ برتر نیز به زمان دیگری موکول شدند. این اتفاق باعث شد تا هواداران بایرن‌ مونیخ با نمایش بنرهایی خواستار احترام بیشتر به هواداران شوند: «تعویق و لغو کردن بازی‌های فوتبال در دقایق پایانی به دلیل فوت یکی از اعضای خاندان سلطنتی؟ به هوادارن احترام بگذارید.»

خشم فوتبالی‌ها از خاندان سلطنتی؛ احترام بگذارید!/عکس

برای پیگیری اخبارجهاناینجا کلیک کنید.