فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از پرواز ۲گدو فروند بمبافکن راهبردی بی-۵۲ بر فراز خلیج فارس خبر داد.
مرکز سنتکام پنجشنبه شب در حساب توییتری خود نوشت: دو فروند بمب افکن بی-۵۲ نیروی هوایی آمریکا بر فراز خلیج فارس پرواز کردند. جنگندههای اف-۱۶ ارتش اسرائیل این بمب افکنها را در راه بازگشت اسکورت کردند.
در پیام توییتری مرکز تروریستی سنتکام آمده است که پرواز این بمب افکنها در روز چهارشنبه هشتم ژوئن (۱۸ خرداد) در حوزه فعالیت سنتکام انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری ایرنا در واکنش به خبر نوشت این اقدامات آمریکا درحالی انجام میشود که این کشور دم از دیپلماسی زده و به دنبال بازگشت به برجام است
تازهترین تحولاتجهانرا اینجا بخوانید.



