سخنگوی دولت از اختصاص سهامی معادل یک میلیون تومان برای متولدان سال ۱۴۰۰ و معادل یک و نیم میلیون تومان برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۱ در راستای سیاست دولت از خانواده‌ها برای فرزندآوری خبر داد.

سهام از سبد صندوق‌های سرمایه‌گذاری به نوزادان متولد این دو سال واگذار شود. دولت مقرر کرد که متناسب با تورم سالانه در سال‌های آتی این واگذاری سهام استمرار یابد.

تازه‌ترین تحولاتاقتصادیرا اینجا بخوانید.