بر اساس اطلاعیه شرکت توانیر، مشترکانی که بتوانند میزان مصرف خود را کاهش دهند، مشمول پاداش خواهند شد.
طبق اعلام توانیر، به منظور ایجاد زمینه مشارکت مشترکین صنعت برق در مدیریت مصرف و پرداخت بهای برق صرفهجوییشده به آنها، مشترکین بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماههای گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت کنند و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش، تا مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.
آخرین تحولاتاقتصادیرا اینجا بخوانید.



