علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد رقم واریزی در بامداد سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه برای مشمولان یارانه، معادل دو ماه یارانه است و به‌زودی درباره زمان قابل برداشت شدن آن اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد

آخرین تحولاتاقتصادیرا اینجا بخوانید.